AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Bienvenue sur The Lying Game !

votez pour le forum sur les top sites

N'hésitez pas à laisser un message pour le forum ici &

Postez des photos de vos personnages au Summer Time

Partagez | 

We've had our share of mistakes but all your flaws and scars are mine ♫ Ethan G. Parker

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage

« Menteur Novice »

ϟ CREDIT : Sur l'avatar
ϟ CÉLÉBRITÉ : Jessica Lowndes
ϟ JOB : Ancienne danseuse, désormais gouvernante chez Benjamin
ϟ CITATION : Lorsque l'avenir est sans espoir, le présent prend une amertume ignoble
ϟ MESSAGE : 109

MORE ABOUT ME
Mon entourage:
Ceux avec qui je joue:

Re: We've had our share of mistakes but all your flaws and scars are mine ♫ Ethan G. Parker    
2016-12-23, 21:05

Re bienvenue sur le forum I love you

J'aime trooop Dylan, excellent choix

• ───────────────────────────────────── •

C'est l'histoire d'une fille triste et solitaire, qui n'a jamais trouvé sa place nulle part. Une bombe humaine sur le point d'exploser. Une cocotte-minute constamment sous pression dans laquelle bouillonnent depuis trop longtemps du ressentiment, de l'insatisfaction, une envie d'être ailleurs.♛ by endlesslove.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://thelyinggame.forumactif.com/t6149-jelena-mais-toute-la-magie-que-j-ai-connu-j-ai-du-la-faire-moi-meme

« Menteur Expert »

http://i.imgbox.com/FyovJAFq.gif
ϟ CREDIT : Sweet Disaster & tumblr
ϟ CÉLÉBRITÉ : Marloes Horst
ϟ JOB : Promoteur immobilier / chef d'une organisation criminelle
ϟ HUMEUR : MYOB
ϟ CITATION : I called you up 3 times last night, running through the streets, bloody, from a fist fight
ϟ MESSAGE : 12136
@PSEUDO : Pretty Young Thing

MORE ABOUT ME
Mon entourage:
Ceux avec qui je joue:

Re: We've had our share of mistakes but all your flaws and scars are mine ♫ Ethan G. Parker    
2016-12-23, 21:22

Rebienvenuuuuuuuuuuue yeux brillants yeux brillants yeux brillants yeux brillants
Contente de te revoir parmi nous fou

"I'm the fuck-up you need"
You know me, now and then, I'm a mess. Please don't hold that against me. I'm a girl with a temper and heat, I know I can be crazy. But I'm not just a fuck-up, I'm the fuck-up you need. I may not ever get my shit together but ain't nobody gonna love you better. ♛ by endlesslove.

Voir le profil de l'utilisateur http://thelyinggame.forumactif.com/t361-tiphanie-les-folies-sont-les-seules-choses-qu-on-ne-regrette-jamais

Troubles will come and they will pass
And you can do this, oh baby, if you try

ϟ CREDIT : CECE
ϟ CÉLÉBRITÉ : Nina Dobrev
ϟ JOB : co-gérante de L'Alliance Dorée
ϟ MESSAGE : 3520
@PSEUDO : death's angel

MORE ABOUT ME
Mon entourage:
Ceux avec qui je joue:

2016-12-25, 18:16

Meeeeeeeeeeeeel  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  

Comme je suis contente de te revoir parmi nous ! Les membres de ce forum ont vraiment un sacré dont de persuasion ! Mais comme toujours, ca a du bon ! Surtout si c'est pour te retrouver parmi nous ! Tu m'as vraiment manquééééééééééééé ! Mais ca fait pas deux ans que t'es partie C'était pas fin 2015 ? Me petit Enzo me manque depuis tellement longtemps en même temps !
Reprendre Ethan est tellement une bonne idée !!!!!!! Je suis trop raviiiiiiiiiiiie que tu sois des notres à nouveau ! J'espère que tu prendras autant de plaisir qu'avant et que le fo soit toujours une source d'évasion et de kiff mmm... I love you
Nous faudra un lien, il me semble pas qu'on en avait avec Ethan !
Voir Dylan sur le fo est un plaisir, comme toujours, mais joué pour un Ethan et joué par toi, il y a rien de plus kiffant !!! I love you I love you

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you

Look at me standing here on my own again, up straight in the sunshine no need to run and hide ✞ And you are folded on the bed where I rest my head there's nothing I can see, darkness becomes me

« Menteur Novice »

ϟ CREDIT : sur vava
ϟ CÉLÉBRITÉ : Dylan O'Brien
ϟ JOB : Etudiant en médecine
ϟ MESSAGE : 108

2016-12-26, 20:35

Jelena : Merci calinou Jessica est un excellent choix aussi ! 90210 forever héro

Tiphou : calinou yeux brillants fou calinou

Mymy :
2015 ? Peut être mais je croyais être partie avant d'entrer en prépa mais peut-être pas en fait, le temps passe tellement vite  Dans tous les cas, tu m'as trop manqué aussi calinou calinou calinou
Avec grand plaisir pour le lien
Et pour moi aussi, il y a rien de plus kiffant que de revenir et de vous revoir tous      
Voir le profil de l'utilisateur http://thelyinggame.forumactif.com/t6210-we-ve-had-our-share-of-mistakes-but-all-your-flaws-and-scars-are-mine-ethan-g-parker

I'll Never forget

Never say NO to the panda
ϟ CREDIT : Tag
ϟ CÉLÉBRITÉ : Taylor Momsen
ϟ JOB : Etudiante en Droit (4ème année)
ϟ HUMEUR : Perdue...
ϟ CITATION : Les amis sont les anges qui nous soulèvent lorsque nos ailes n'arrivent pas à se rappeler comment voler.
ϟ MESSAGE : 2699
@PSEUDO : Niagara

MORE ABOUT ME
Mon entourage:
Ceux avec qui je joue:

2016-12-26, 22:33

Of course c'est parfait pour moi

La vie n'est qu'injustice, douleur et cicatrice
« A croire que la bonté n'est pas un trésor qui nous assure une place dans ce triste décor. Quand une partie de notre âme s'envole, qu'on reste impuissant, les pieds cloués au sol. De nos larmes salées, on caresse le passé »
Voir le profil de l'utilisateur http://thelyinggame.forumactif.com/t1858-hope-kaycie-parker-l-espoir-est-dangereux-il-peut-rendre-un-homme-fou

« Menteur Novice »

ϟ CREDIT : Avatar : ChantalCh Gif : uc
ϟ CÉLÉBRITÉ : Connie Britton
ϟ JOB : Artiste
ϟ HUMEUR : Malgré la douleur de sa blessure , les cauchemars du choc post traumatique elle est heureuse
ϟ CITATION : Quand on veut on peut
ϟ MESSAGE : 384
@PSEUDO : ChantalCH

MORE ABOUT ME
Mon entourage:
Ceux avec qui je joue:

2016-12-27, 01:40

Bienvenue parmi nous
Bonne chance pour ta fichette

She is everything
she is my north, my south, my est and west , I thank I love her for ever...She's my evrything..

Troubles will come and they will pass
And you can do this, oh baby, if you try

ϟ CREDIT : CECE
ϟ CÉLÉBRITÉ : Nina Dobrev
ϟ JOB : co-gérante de L'Alliance Dorée
ϟ MESSAGE : 3520
@PSEUDO : death's angel

MORE ABOUT ME
Mon entourage:
Ceux avec qui je joue:

2016-12-27, 04:24

Tu fais maintenant à nouveau partie intégrante du forum ! Pour t'aider un peu - parce que meme si tu connais la maison, un petit coup de pouce peut toujours être utiles - voilà des petits liens pour bien se repérer !

๑ les premiers pas :
Pense à recenser ton avatar & à remplir ton profil !

๑ la vie sociale :
Pour bien prendre part au jeu, lance ta fiche de lien et de topic pour te trouver des liens & organiser des rps.
Tu peux même te lancer dans un sujet libre ou en rejoindre un.

๑ l'intégration de ton perso :
Tu peux inscrire le métier de ton perso ou ses études s'il est encore sur les bancs de l'école.
Viens poster ta demande de logement.

๑ les petits plus sympathiques :
Si tu n'as pas peur des questions anonymes, tu peux faire un formspring à ton personnage. Sinon tu peux lui faire une page web ou il pourra partager sa vie à tout moment !
Tu peux ajouter l'anniversaire de ton personnage pour que son entourage le lui souhaite en grandes pompes.

On est tous super content de te retrouver parmi nous, on espère de tout coeur que tu vas te sentir de nouveau comme à la maison et que tu vas prendre ton pied avec Ethanou ! Parce que finalement, il est à toi !!!
Si tu as besoin d'aide ou une question, tu sais à qui t'adresser, on sera toujours là pour toi !!

Tu m'as vraiment manqué ! Je suis heureuse de te trouver !!! mmm... I love you

Look at me standing here on my own again, up straight in the sunshine no need to run and hide ✞ And you are folded on the bed where I rest my head there's nothing I can see, darkness becomes me

« Menteur Novice »

ϟ CREDIT : sur vava
ϟ CÉLÉBRITÉ : Dylan O'Brien
ϟ JOB : Etudiant en médecine
ϟ MESSAGE : 108

2016-12-27, 12:04

Merci Francesca

Merci pour cet accueil et cette validation Satine calinou calinou calinou
Moi aussi tu m'as manqué Et le forum aussi m'a manqué Contente d'être de retour
Voir le profil de l'utilisateur http://thelyinggame.forumactif.com/t6210-we-ve-had-our-share-of-mistakes-but-all-your-flaws-and-scars-are-mine-ethan-g-parker

Contenu sponsorisé

We've had our share of mistakes but all your flaws and scars are mine ♫ Ethan G. Parker

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2